PROCEDURĂ
SELECȚIE PARTENERI
în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014
– 2020 (POCU)
Apel proiecte nr. 4
SCOPUL
ȘI DOMENIUL DE APLICARE
Prezenta procedură se
aplică în cadrul activității de selectare a partenerilor privați pentru încheierea unui
Acord de Parteneriat în vederea elaborării
unui proiect și depunerii cererii de finanțare aferente proiectului în
cadrul Programului Operațional Capital
Uman 2014 – 2020 (POCU), Apel proiecte nr. 4, Axa Prioritară nr. 6
Incluziune socială și combaterea sărăciei, Obiectivul tematic 10. Investiții în educație, formare și formare
profesională pentru competențe și învățare pe tot parcursul vieții, Prioritatea de investiții 10i. Reducerea
și prevenirea părăsirii timpurii a școlii și promovarea accesului egal la participarea
educației timpurie, învățământ primar și învățământ secundar de calitate,
inclusiv prin căi formale, non-formale și informale pentru reintegrare în
educație și formare
Obiective specifice:
6.2. Creșterea participării
la învățământul ante-preșcolar și preșcolar, în special a grupurilor cu risc de părăsire timpurie a școlii,
cu accent pe copiii aparținând minorității Roma și a celor din mediul rural
6.3
Reducerea părăsirii timpurii a școlii prin măsuri
integrate de prevenire și de asigurare a oportunităților egale pentru elevii
aparținând grupurilor vulnerabile, cu accent pe elevii aparținând minorității
roma și elevii din mediul rural/ comunitățile dezavantajate socio-economicș
6.4
Creșterea numărului de tineri care au abandonat
școala și de adulți care nu și-au finalizat educația obligatorie care se
reîntorc în sistemul de educație și formare, inclusiv prin programe de tip a
doua șansă și programe de formare profesională
6.6
Îmbunătățirea competențelor personalului didactic
din învățământul pre-universitar în vederea promovării unor servicii
educaţionale de calitate orientate pe nevoile elevilor și a unei școli
incluzive.
Prezenta procedura
descrie modalitatea de selecție a partenerilor privati, institutiilor publice sau
a ONG-urilor, activitățile desfășurate necesare acțiunii de selectare a
potențialilor parteneri pentru proiectul “Scoala
incluziva orientata pe nevoile copilului”. Prezenta procedura stabilește
fluxul de lucru parcurs în primirea și difuzarea controlată a documentelor în
cadrul Scolii Gimnaziale nr.3 Vicovu de Sus, judetul
Suceava.
În
conformitate cu prevederile O.U.G. 40/2015 privind gestionarea financiară a
fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, publicată în
Monitorul Oficial, Partea I nr. 746 din 6 octombrie 2015, şi ale Normelor
metodologice de aplicare a O.U.G. 40/2015 aprobate prin H.G. nr. 93/2016 pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de
urgență a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor
europene pentru perioada de programare 2014-2020, anunţăm organizarea unei
proceduri
de selecţie pentru încheierea unui Acord de Parteneriat cu entităţi publice sau
de drept privat, în vederea depunerii unei cereri de finanţare în carul
Programulului Operaţional
Capital
Uman 2014-2020 (POCU), Axa Prioritară nr. 6 Incluziune
socială și combaterea sărăciei, Obiectivul
tematic 10. Investiții în educație, formare și formare profesională pentru
competențe și învățare pe tot parcursul vieții, Obiectivul tematic 10. Investiții în educație, formare și formare
profesională pentru competențe și învățare pe tot parcursul vieții, Prioritatea de investiții 10i. Reducerea și prevenirea părăsirii timpurii a
școlii și promovarea accesului egal
la participarea educației timpurie, învățământ primar și învățământ secundar de
calitate, inclusiv prin căi formale, non-formale și informale pentru
reintegrare în educație și formare.
Obiectivele și scopul cererii de finanțare
Obiectivul specific al programului este: Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din
comunitățile marginalizate (non roma) prin implementarea de măsuri integrate.
Obiectivul general/Scopul proiectului este: Dezvoltarea şi consolidarea actului
educaţional, orientat pe nevoile unui număr de 210 prescolari si 500 elevi
aparţinând grupurilor cu risc de părăsire timpurie a şcolii, din mediul rural
cu un procent ridicat de populaţie de etnie romă, în cadrul unor institutii de
invatamant incluzive cu 280 de cadre didactice din învăţământul preuniversitar
cu competente imbunatatite, in vederea reducerii părăsirii timpurii a şcolii si
a integrării unui număr ridicat de copii în sistemul de învăţământ
Cerinţele generale pe
care trebuie să le îndeplinească partenerul pentru a fi selectat în vederea
constituirii parteneriatului pentru depunerea cererii de finanţare pentru
viitorul proiect, sunt specificate în documentul Orientări privind accesarea finanțărilor în cadrul POCU 2014-2020 (varianta aprilie 2016)
şi Ghidul Solicitantului – Condiţii
Specifice de accesare a fondurilor POCU 2014-2020 Programul
„ȘCOALĂ PENTRU TOȚI”, publicate pe pagina Ministerului Fondurilor Europene,
respectiv www.fonduri-ue.ro.
1. Principalele activităţi ce vor fi derulate în
cadrul proiectului sunt:
A.1 Organizare Program interactiv de educatie creativa
A2. Pregatire educativa si orientativa pentru copiii care urmează să intre într-un
alt ciclu școlar
A3. Dezvoltarea
de servicii suport cu personal de sprijin si auxiliar
A.4. Abilitarea
si dotarea de spatii destinate activitatilor educationale
A.5. Promovarea dezvoltarii durabile (utilizarea eficientă a resurselor,
conservarea și protecția biodiversității)
A.6. Promovarea Principiului Nediscriminarii
A7. Organizarea de programe
de educație parentală
A.8.
Organizarea interventiei in educatie prin metode activ participative
A.9 Program de sprijinire a tranzitiei scolare
a copiilor
A.10.Asigurarea
spațiilor și echipamentelor necesare pentru dezvoltarea propice a activităților
educaționale și creșterea frecvenței
școlare a copiilor
A.11 Promovarea principiului Egalitatii de şanse și tratament (egalitatea
de gen, nediscriminarea, accesibilitatea persoanelor cu dizabilităţi)
A.12. Îmbunătățirea accesibilității, a utilizării și a calității
tehnologiilor informației și Comunicațiilor
A.13.
Realizarea de parteneriate si colaborari intre personalul didactic si de
sprijin si profesionisti conecsi.
A.14.Dezvoltarea
unei retele pentru transferul de metode de invatare.
A.15.Organizarea campaniei de informare si constientizare locala pentru a
promova participarea
parentală la
îngrijirea și educația timpurie a copilului
A.16. Organizarea de formare
profesionala si dezvoltarea competentelor transversale pentru cadre didactice
si personal de suport
A.17.Organizarea
programului de mentorat pentru copii
și familie si promovarea Inovarii sociale
Proiectul se va
implementa pe o perioadă de 36 luni, pe parcursul a 5 semestre școlare.
2. Documente
de referinţă aplicabile activităţii de selecţie
2.1
Documente
interne
Prezenta
procedură
2.2
Documente
externe
Orientări privind
accesarea finanțărilor în cadrul POCU 2014-2020 (varianta aprilie 2016)
Ghidul Solicitantului –
Condiţii Specifice de accesare a fondurilor POCU 2014-2020 Programul „ȘCOALĂ
PENTRU TOȚI”, publicate pe pagina Ministerului Fondurilor
Selectarea unui
partener/unor parteneri în cadrul prezentei proceduri se poate realiza numai
dacă îndeplineşte criteriile de selecţie şi grila de evaluare (inclusiv
punctajul stabilit pentru fiecare criteriu în parte) stabilite în conformitate
cu Ghidul Solicitantului. Evaluarea ofertelor de parteneriat se va face de
către Comisia de evaluare ce va fi stabilită prin decizia emisa de Scoala Gimnaziala nr.3 Vicovu de Sus, judetul Suceava.
3. Documente
utilizate:
Anunţ cu privire la
intenţia de selectare a partenerului/partenerilor şi condiţiile ce trebuie să
le îndeplinească;
Decizia de stabilire a
comisiei de evaluare a ofertelor;
Raportul procedurii de
selecţie;
Adresa de acceptare a
partenerilor;
Anunţ cu privire la
rezultatul procedurii de selecţie.
4. Profilul
partenerilor
Partenerii vor fi actori relevanți cu o
contribuție directă la realizarea indicatorilor proiectului, respectiv, institutii
publice, ONG-uri, companii private, cu competențe și experiență în activitățile
proiectului.
Principiile generale
aplicabile activităţii de selecţie a partenerului / partenerilor:
Legalitate;
Transparenţă;
Imparţialitate;
Nediscriminare;
Tratament
egal;
Proporţionalitate;
Eficientizarea
fondurilor;
Asumarea
răspunderii;
Confidenţialitate.
5.
Condiții generale de
eligibilitate privind
partenerii (Orientări privind accesarea finanțărilor
în cadrul Programul Operațional Capital Uman 2014-2020)
a. Partenerii și/sau
reprezentanții lor legali/structurile de conducere ale acestora și persoanele
care asigură conducerea partenerilor NU se află în situația de conflict de interese
sau incompatibilitate, așa cum e definit de legislația națională și comunitară
in vigoare;
b. NU se fac vinovați de
declarații false în furnizarea informaţiilor solicitate de AM/POCU responsabil
sau nu au furnizat aceste informații;
c. Partenerii NU se afla pe
lista beneficiarilor excluși de la finanțare în urma rezilierii contractelor de
finanțare din culpa beneficiarului sau a membrilor parteneriatului sau a
refuzat să semneze contractul de finanțare;
d. Partenerii naționali
sunt organizații cu personalitate juridică din România (exclusiv Persoane
Fizice Autorizate, întreprinderi individuale sau echivalent) ce desfășoară
activităţi relevante în cadrul proiectului şi au în obiectul de
activitate/statut şi activitatea/activităţile din cadrul proiectului pentru
care au rol de parteneri; prevederea referitoare la obiectul de activitate nu
este aplicabilă sindicatelor, patronatelor şi asociaţiilor profesionale;
e.
Partenerii
nu trebuie să se afle în situațiile de excludere prevăzute la secțiunea 4.1.1-Regulilor
generale privind eligibilitatea solicitanților menționate în
documentul Orientări privind
accesarea finanțărilor în cadrul POCU 2014 – 2020;
f.
Partenerii naționali trebuie să fie implicați cel
puțin într-o activitate relevantă. Prin activitate relevantă se înțelege acea
activitate care contribuie în mod direct la atingerea indicatorilor
6. Capacitatea operațională
Fiecare partener are
experiență în implementarea a cel puțin 1 proiect cu finanțare nerambursabilă
și/sau are experiență de cel puțin 6 luni în domeniul activităților
proiectului.
Capacitatea operațională și condițiile de eligibilitate reprezintă criterii
ELIMINATORII.
7. Condiții
specifice
Activitate relevantă,
dovedită de fișa partenerului, semnată și ștampilată de reprezentantul legal al
instituției;
Declarație pe propria
răspundere că îndeplinește condițiile de eligibilitate prevăzute de documentul Orientări privind accesarea finanțărilor în
cadrul POCU 2014 – 2020 și de
Ghidul Solicitantului – Condiţii Specifice de accesare a fondurilor POCU
2014-2020 Programul „ȘCOALĂ PENTRU TOȚI”, apel proiecte 4).
8. Procedura
de evaluare a partenerilor
Evaluarea partenerilor se va face în funcție
de domeniul de competență, în ordinea descrescătoare a punctajului obținut,
conform grilei de mai jos:
Criterii de selecție
|
Punctaj
|
||||||
maxim
|
|||||||
1. Capacitatea financiară
|
40 puncte
|
||||||
1.2. Situația
financiară (media cifrei de afaceri/ veniturilor în ultimii 3 ani)
|
|||||||
Până la 10.000 euro – 15
puncte
|
40 puncte
|
||||||
Peste 10.000 euro– 40 puncte
|
|||||||
2. Capacitatea
profesională
|
30 puncte
|
||||||
2.1. Dovada
implementării unor proiecte cu finanțare europeană de către
|
15 puncte
|
||||||
partener
|
|||||||
1 proiect – 5 puncte
|
|||||||
Mai mult de 1 proiect
– 15 puncte
|
|||||||
2.2. Dovada
experienței partenerului în domeniul activităților proiectului
|
15 puncte
|
||||||
6 luni – 5 puncte
|
|||||||
Peste 6 luni – 15 puncte
|
|||||||
3. Contribuția
partenerului la activitățile proiectului
|
30 puncte
|
||||||
Numărul de activități
în care partenerul dorește sa se implice
|
|||||||
1-3 activitati – 10 puncte
|
30
puncte
|
||||||
4-6activitati
|
-30 puncte
|
||||||
TOTAL
|
100 puncte
|
||||||
9. Dosarul de participare:
9.1. Organizaţiile/companiile interesate de acest
parteneriat, vor depune completate, semnate
şi ştampilate de reprezentantul legal, documentele solicitate în plic sigilat
pe care se va specifica“În atenţia
Scolii Gimnaziale nr.3 Vicovu de Sus, judetul Suceava, Pentru selecţia de parteneri POCU AP 6/PI 10 i/OS 6.2; 6.3; 6.4; 6.6.” Plicul se va transmite prin curier, data limită
fiind data poștei, sau se poate depune la sediul Scolii Gimnaziale nr.3 Vicovu
de Sus, judetul Suceava, în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data
publicării anunţului pe site-ul http://scoala3vicov.blogspot.ro/, respectiv până la data de 20.10.2016, ora 1200.
Date de contact: dna Ana CHIRA/ telefon 0744
522527 / mail anachyra@yahoo.com
9.2 Dosarele vor conține:
9.2.1. În copie, semnat, ştampilat şi certificat conform
cu originalul de către
reprezentantul
legal:
a. Certificatul Constatator
(operatori economici) (nu mai vechi de 3 luni)/Dovadă privind înregistrarea în
Registrul Asociațiilor și Fundațiilor (organizații neguvernamentale);
b. Statutul/Actul
Constitutiv/Certificatul Constatator prin care se face dovada că are ca obiect
de activitate desfăşurarea unor activităţi relevante pentru prezentul proiect;
c.
Certificatul
de Înregistrare la Registrul Comerţului (operatori economici);
d. Rezultatul exercițiului financiar
pentru anii 2013, 2014, 2015 – bilanţ contabil şi contul de profit şi pierderi,
vizate şi înregistrate de organul competent;
e. Declaraţie pe propria
răspundere a reprezentantului legal (semnată şi ştampilată de către acesta) că
nu se încadrează în niciuna din situaţiile de excludere stipulate în cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea
solicitanţilor menţionate la punctul 2.1.1.(a) şi Regulilor generale privind partenerii în cadrul cererilor de finanţare
nerambursabilă prin POCU menţionate
la punctul 2.1.1.(b) din Ghidul Solicitantului – Condiţii Generale;
f. Declarație pe propria
răspundere din care să reiasă că și-a îndeplinit obligațiile de plată a
impozitelor, taxelor, contribuțiilor sociale și nu are datorii fiscale;
g. Declaraţie pe propria
răspundere (semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal) prin care îşi
asumă să depună toate diligenţele pentru a asigura resursele financiare şi
umane necesare pe toată durata de implementare a proiectului şi susţinerea 2%
sau 5% din partea de co-finanțare, după caz;
h. Fişă a partenerului şi o
Scrisoare de intenţie (conform modelelor atașate în Anexa 1 și Anexa 2)
completate, ştampilate şi semnate de reprezentantul legal, cu precizările de
mai jos.
Se vor atașa:
Lista resurselor
materiale deţinute de candidat şi propuse pentru utilizare în cadrul
proiectului (ex.: materiale, echipamente, vehicule, spaţii disponibile pentru
desfăşurarea activităţilor proiectului);
Portofoliul
de proiecte/contracte similare.
10. Criterii de verificare a conformităţii
administrative
Toate documentele
solicitate vor fi prezentate în limba română şi vor fi depuse în forma
precizată şi în termenul stabilit prin prezentul anunţ, asumate de
reprezentantul legal (semnătură şi ştampilă), după caz.
NOTĂ: Orice candidatură care nu respectă aceste
cerinţe va fi automat respinsă.
Dosarul de participare se va depune în
plic sigilat cu mențiunea ”Participare selecție partener privat proiect POCU
Apel proiecte nr.4, Axa prioritară nr.6, Obiectivul tematic 10”, la sediul Scolii
Gimnaziale nr.3 Vicovu de Sus, judetul Suceava.
11. Evaluarea dosarelor de participare declarate
eligibile se face conform grilei de evaluare prezentate în continuare. Dosarele vor fi punctate de la 1 la 100
conform grilei. Vor fi declaraţi admişi
candidaţii care întrunesc un punctaj egal cu sau mai mare de 50 de puncte. Vor
fi declaraţi respinşi candidaţii care
întrunesc mai puţin 50 de puncte.
12.
Rezultatul selecţiei va fi publicat în data
de 31.10.2016
pe site-ul http://scoala3vicov.blogspot.ro/, iar partenerii selectaţi vor
fi contactaţi direct, la datele de contact furnizate în Fişa partenerului.
13. Soluționarea
contestațiilor:
Eventualele contestații
se pot depune în 24 de ore de la comunicarea rezultatelor, la sediul Scolii Gimnaziale nr.3 Vicovu de Sus, judetul Suceava.
Rezultatele definitive după analizarea contestațiilor vor fi publicate pe
site-ul http://scoala3vicov.blogspot.ro/ în termen de 2 zile de la
data soluționării acestora.
14. Faptul
că o entitate a fost selectată ca potenţial partener conform acestei proceduri,
nu creează nici o obligaţie pentru Scoala Gimnaziala nr.3 Vicovu de Sus, judetul Suceava,
în situaţia în care cererea de finanţare depusă nu a fost selectată pentru
finanţare. Toate activităţile desfăşurate în timpul redactării cererii de
finanţare nu fac obiectul nici unei pretenţii de natură financiară, sau de
orice altă natură, pentru nici una dintre părţi.
15. Scoala
Gimnaziala nr.3 Vicovu de Sus îşi rezervă dreptul de a solicita documente suport
suplimentare partenerilor selectaţi înainte de încheierea acordului de
parteneriat.
16. Termene de realizare:
Publicarea Anunţului cu
privire la intenţia de selectare a partenerului/ partenerilor şi condiţiile ce
trebuie să le îndeplinească: 17.10.2016;
Emiterea
Deciziei de stabilire a comisiei de evaluare a ofertelor: 17.10.2016;
Data
limită a depunerii Dosarului de înscriere 28.10.2016, ora 1200 (minim 10 zile lucrătoare de la anunţ);
Eventuale
solicitări de clarificări se pot trimite până la data de 25.10.2016,
ora 1600. Transmiterea răspunsurilor la clarificările
solicitate de aplicanţi se va efectua în termen de maxim două zile lucrătoare,
fără a depăși data de 28.10.2016, ora 1200
Data
emiterii Raportului procedurii de selecţie: 28.10.2016;
Data
transmiterii Adresei de acceptare a partenerilor: 31.10.2016;
Data
publicării Anunţului cu privire la rezultatul procedurii de selecţie: 31.10.2016.
Anexa 1 – model Scrisoare de intenție
Anexa 2 – model Fisa partener
Anexa 3 – Grilă de evaluare etapa de calificare a
ofertanţilor
Anexa 4 – Grila evaluare si selectarea ofertanților
Anexa nr. 1
SCRISOARE DE INTENȚIE
Pentru participarea ca partener în cadrul
unui proiect finanțat din Programul Operațional Capital Uman ce urmează a fi
depus de către
Scoala Gimnaziala nr.3 Vicovu de Sus, judetul Suceava,
În urma
anunțului dumneavoastră privind încheierea unui Acord de Parteneriat cu
entități de drept public sau privat, pentru depunerea unei cereri de finanțare
în cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014 – 2020 (POCU) în
conformitate cu Ghidul Solicitantului –
Condiţii Specifice de
accesare a fondurilor POCU 2014-2020 Programul „ȘCOALĂ PENTRU TOȚI”, apel
proiecte 4).
________________ (denumirea institutiei) își exprimă
intenția de a participa ca partener în cadrul unui proiect cu tema:
_______________________________________________________________________
La activitățile:
________________________________________________________________________
Precizăm că
___________________________(denumirea institutiei)
se încadrează în categoriile de solicitanți/parteneri eligibili pentru Axa
prioritara_______
În cadrul acestor
activități ne propunem să aducem următoarea contribuție:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
De asemenea organizația
noastră a acumulat experiență în domeniul la care se referă tema proiectului,
dispune de personal specializat și de resurse materiale pentru implementarea
activităților unui proiect din POCU.
Declar pe proprie
răspundere că:
A.
Nu
suntem subiect al unui conflict de interese;
B. Nu figurăm în evidențele
fiscale cu restanțe la plata impozitelor, taxelor, contribuțiilor sociale și nu
avem datorii fiscale;
Având în vedere cele prezentate, vă rugam să
acceptați ca institutia noastră să devină partener în cadrul unui proiect cu
tema și activitățile menționate.
Numele și prenumele
reprezentantului legal Data
…………………………………………………………………….
Semnătura
………………………………………………….
Ștampilă
FIŞA
PARTENERULUI
Denumire institutie
|
|||
Acronim
|
|||
Cod de înregistrare
fiscală
|
|||
Număr de înregistrare
in Registrul
|
|||
Comerțului
|
|||
Nr. de la Registrul
Asociațiilor și
|
|||
Fundațiilor
|
|||
Anul înființării
|
|||
Cifra de
afaceri/venitul total pe
|
Pentru ultimii 3 ani
|
||
ultimii 3 ani
incheiati
|
|||
Date de contact(adresă, tel., fax, e-
|
|||
mail)
|
|||
Persoana de contact(nume, poziția
|
|||
în organizație)
|
|||
Tema de proiect pentru
care aplica
|
|||
Vă
rugăm să descrieți
dacă în obiectul
de activitate al
|
|||
Descrierea activității
institutiei,
|
institutiei
se regăsește prestarea
de servicii de
natura
|
||
relevanta pentru acest
proiect
|
celor care
|
sunt necesare
implementării proiectului, conform
|
|
cu tema și activitățile la care doriți să fiți
partener
|
|||
Activitatea
/activitățile din cadrul
|
Vă
rugăm să detaliați
modalitatea de implicare
a
|
||
proiectului
în care doriți să vă
|
dumneavoastră în
activitățile proiectului în
eventualitatea
|
||
implicați (conform Ghidului)
|
implementării unui proiect cu tema aleasă de
ofertant
|
||
Detaliați în tabelul de mai jos experiența
anterioară relevantă pentru activitățile din cadrul proiectului în care doriți
să va implicați și/sau în proiecte cu finanțare nerambursabilă:
Titlul proiectului (conform
contractului de finanțare/contract
servicii)
ID-ul proiectului (acordat de
instituția finanțatoare) / Contract
servicii
Calitatea avută în
cadrul proiectului
(solicitant/beneficiar/partener/contra
ctor)
Obiectivul proiectului
Durata implementării
proiectului
Rezultatele parțiale sau finale ale
proiectului
Valoarea totală a
proiectului
Sursa de finanțare (bugetul de stat, local, surse
externe nerambursabile, surse externe rambursabile)
Numele instituției
finanțatoare
Notă
Rubricile vor fi integral completate.
Informațiile
furnizate se consideră a fi conforme cu realitatea și asumate pe propria
răspundere de reprezentantul legal.
Numele și prenumele
reprezentantului legal Data
…………………………………………………………………….
Semnătura
………………………………………………….
Ștampila
GRILA
EVALUARE ETAPA DE CALIFICARE A CANDIDAȚILOR
Criteriu calificare
|
DA
|
NU
|
||
I.
|
Conformitatea documentelor
|
|||
Au
fost depuse de către candidat documentele solicitate (Scrisoarea de
|
||||
intenție
și Fișa partenerului)
|
||||
Documentele solicitate
respecta modelul publicat
|
||||
II.
|
Capacitatea
candidatului de a furniza servicii corespunzător
|
|||
activităților
proiectului
|
||||
Are
în obiectul de activitate prestarea de servicii de natura celor care sunt
|
||||
necesare
implementării proiectului, conform cu temele și activitățile la
|
||||
care
dorește să fie partener
|
||||
Are experiență
în implementarea a
cel puțin 1
proiect cu finanțare
|
||||
nerambursabilă
si/sau are experiență de cel puțin 6 luni în domeniul
|
||||
activităților
proiectului.
|
||||
Are capacitatea
financiară și operațională de realizare a activităților din
|
||||
proiect
|
||||
III.
|
Conduita candidatului
|
|||
Nu este subiect al
unui conflict de interese
|
||||
Și-a
|
îndeplinit obligațiile
de plată a impozitelor,
|
taxelor,
contribuțiilor
|
||
sociale și nu are
datorii fiscale
|
||||
Notă
Candidatul
se considera calificat numai în cazul în care la toate criteriile de calificare
a fost bifată rubrica “DA”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu